Dienstag, 12. Februar 2013

Was hat denn den Frosch da im bauch?

Das Gute an Karneval ist, dass mann wenigstens ein paar freie Tagen hat!! Die habe ich auch genutzt um ein wenig mein Hobby nach zu gehen. Mein Kleiner Neffe aus Holland wird morgen 2 Jahren alt, da musste ich doch etwas machen was ihm begeistert, ich hoffe diesen Frosch tut das auch.

Het goede aan carneval, is dat we een paar dagen vrij hebben!! Die heb ik goed kunnen besteden aan mijn knutsel hobby. Mijn kleine neefje uit Nederland heeft morgen verjaardag en word al 2 jaar, daarvoor moest ik toch iets leuks maken waar hij een lach van op zijn gezicht krijgt. Ik hoop dat lukt met deze kikker kaart.
Auch die Innenseite würde attraktief gestaltet. Hoffentlich geht es ihm nicht nur um die M&M's.

Ook de binnenkant heb ik geprobeerd leuk te maken. Hopelijk kijkt hij niet alleen naar die M&M's.

Spencer, ich wünsche dir einen schönen 2. Geburtstag!!!
Lieve Spencer, ik wens je een leuke 2. verjaardag toe!!!
Veel liefs van je tante, Shimara


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen