Donnerstag, 18. Juli 2013

Sternen.........Sterretjes.

Ich habe die letzte Zeit ein Bisschen DIY-Styling gemacht. Viele Ideen habe ich aus dem Netz, aber es hat mir viel Spaß gemacht........und das Ergebnis gefällt mir auch. Schau selbst.

Ik heb de laatste tijd een  beetje aan DIY-Styling gedaan. Veel ideeen heb ik uit het internet, maar het zelf te doen is echt leuk........en het resultaat bevalt me wel. Kijk zelf maar.

Sitzkissen für gemütliche Abenden beim Kamin.
Zitkussens voor knusse avonden bij de open haard.


Dieses Tablett habe ich schon fast 20 Jahre. Leider Keine Vorher- Bilder, aber glaub' es mir, es war sehr hässlich. Jetzt gefällt es mir schon viel besser.
Dit dienblad heb ik al bijna 20 jaar. Helaas heb ik geen foto gemaakt voor ik het geverft heb, maar geloof me, het was echt lelijk. Nu vind ik het veel beter.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen